Yksittäisiä hetkiä

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket 
 
Kaikki on ollut niin rauhallista. Olemme vain käyneet treeneissä kuten tavallisesti, pelanneet roolipelejä pitkälle aamuun, syöneet ihania ruokia, leiponeet suklaahippukeksejä ja käyneet niin kierrätyskeskuksessa, kuin lähetystorillakin. Olen löytänyt tosi upeita juttuja, kuten ihan täydelliset Janita-merkkiset nahkasaapikkaat ja ruotsalaisen, melko militantin oloisen retromekon, jossa on kultainen kaksirivinapitus. Olen myös itse vienyt monta ikeakassillista vaatteita ja kirjoja kirpputorille, sekä useita huonekaluja ja käyttöesineitä kierrätyskeskukseen. Tulee vähän parempi mieli, kun ei tarvitse heittää roskiin. Odotan silti kovasti, että taloyhtiö tilaisi jätelavan...

Alennusmyyntishoppailu on lähtenyt ihan lapasesta. Pitäisi säästää. Päätin, etten menekään töihin. En usko että jaksan, koulunkin kanssa on niin tervaista kaiken aikaa. Kesästä tulee kurja, mutta parempi kai sekin, kuin loppuunpalaminen. Olen ollut sairaslomalla joka kevät, tänä keväänä en ehkä haluaisi olla.

Värjäsin hiuksetkin, lopputulos ei ollut ihan toivotun kaltainen. Pidän kyllä tästäkin, mutta odotan sen haalistumista. Olen myös mielestäni pukeutunut tosi kivasti viime päivinä, mutten ole uskaltanut pyytää poikaystävää kuvaamaan asujani. Tulisin varmaan surulliseksi, koska hän tuskin osaisi kuvata minua sellaisista kulmista, joista näyttäisin enemmän viehättävältä ja vähemmän lahtivalaalta. Valaat ovat kyllä ihan söpöjä.

Aamulla menen kouluun ja olen pirteä ehkä. Haluaisin myös ehtiä ja jaksaa käydä sushilounaalla, kosmetologilla ja optikolla, mutta tuskin ehdin tai jos ehdin, tuskin jaksan.

Kaikki on ihan hyvin.

Ei kommentteja: