np. Alicia Keys - Girl on Fire

 photo nahkatakkipupu-009_zps5778cb3f.png photo nahkatakkipupu-010_zpsdbcca610.png photo nahkatakkipupu-005_zpse78f8c92.png

En tiedä, onko mulla mennyt viimeiseen vuoteen kertaakaan treenit niin hyvin, kuin mitä eilen meni. Olosuhteisiin nähden aika yllättävää! Olin suunnitellut tekeväni vielä treenien jälkeen vatsat ja selät ja kädet ja ja ja, mutta väsähdin kyllä siinä 45min automatkalla niin, ettei kyllä ollut toivoakaan. Adrenaliini loppui kesken! Kuitenkin tosi hyvä olo, on ollut mieli vähän maassa niiden vähän peballeen menneiden kisojen jälkeen.

Mä en vaan vieläkään ole saanut aikaiseksi käydä siellä salilla varmistamassa, että jäsenyyteni on voimassa ja että kulkukortti toimii, vaikka sali tosiaan sijaitsee ihan mun koulun vieressä. Ei sillä, että olisin viimeiseen kolmeen päivään jaksanut edes nousta sängystä ylös päästäkseni sinne asti. Syömiset on kuitenkin pysyneet ihan semihyvin lapasessa. Hyvää ruokaa kohtuudella, niin ei ala vituttaa.

Mä haluaisin Samuli Putron keikalle 9. helmikuuta, mutta yksin en jaksaisi mennä. Ainoa kaveri, jota voisi edes ajatuksen tasolla harkita pyytävänsä mukaan toteaisi kuten aika monena edellisenä kertana, kun olen jonnekin pyytänyt: Oon kyllä menossa sinne, mutta toisessa porukassa. Ennustan, ettei maksa vaivaa kysyä. Byhy.

2 kommenttia:

Julia kirjoitti...

uliuli, ois selkeesti pitänyt tulla lukemaan sun blogia tänään vähän aiemmin, koska oltais voitu mennä yhdessä sinne keikalle :-----((( just eilen katoin, et joo siellä se ois mutta emmä yksin halua mennä. voihan nyt.

Elena kirjoitti...

Juliahelmiina: ASLAHDSJKFDGDH! Voi peba. :-----(((