np. Apulanta - PVC-unelmia

 photo kissajakukkia-025_zps49657bcb.png photo kissajakukkia-027_zps0402a77c.png photo kissajakukkia-010_zps1e30eb78.png photo kissajakukkia-023_zpsd8b9316a.png

On joskus vaikee ymmartää 
Ja tietää aivan tarkalleen 
Että mitä sitten tehdään  
Kun sateet jatkuu huomiseen  
Mä en kai koskaan uskonut  
Vaikka mulle kerrottiin  
Että hävitäkin täytyy  
Koska kaikki pelit rullaa niin

Apulanta - PVC-unelmia

Etsin eBaysta kasan vintagekukkahameita ihan vain koska kukat. Ja nyt toivon, että minulla olisi vielä varaa niihin. Tästä on tulossa niin kallis kuukausi. Pitäisi maksaa yksi parinsadan euron tilavuokra ja Jyväskylään pitäisi matkustaa ja siellä tulee kuitenkin syötyä ja juotua. Ja sitten tuntuisi siltä, että olisi ihan pakko saada blenderi. Vanhan heitin roskiin, kun se alkoi vuotaa ja hajosi niin, että smoothien seasta sai poimia laitteen osia. Löysin vihdoinkin inhimillisen makuisen maitorahkan ja haluaisin kokeilla sitä smoothien pohjana. 

Kirpparilla myyminen voisi olla ihan kiva tapa saada vähän rahaa, mutta kun tässä kaupungissa ei ihan oikeasti ole kirpputoreja. On vain sellaisia pieniä, joista kukaan ei tiedä ja joissa tavara ei liiku ja sellainen, jossa pöytä maksaa neljäkymmentä euroa viikolta. Eihän sitä välttämättä saa edes myydyksi niin paljoa viikossa, jos huonosti käy. Äh ja äh. 

Rahahuolia lukuun ottamatta kaikki on vain ihanasti. Tein tänään henkilökohtaisen lenkkiennätyksenikin. Ja olen aivan ihastunut tuohon ruusupantaan, jonka oli vähän niin kuin heräteostoksena tilannut ja en voi olla miettimättä miltä tuo näyttäisi kesäjuhlissa, jollaisiin mua ei kyllä varmaan kauheesti kutsuta, mutta haaveillahan saa!

3 kommenttia:

Nenna kirjoitti...

Aaaa, taisin rakastuu sun blogiis! Srsly, nää värit. Ja su omaperäisyys. Nii kaunista. 8) Taisit saada uuden stalkkerin c(:

Iida kirjoitti...

ihana mekko! oon ihan samaa mieltä kirppismyynnin hankaluudesta, välillä siellä menee niin älyttömän vähän kamaa. toisaalta hinnoittelen tuotteet aika alas, koska mua ärsyttää suunnattomasti kaikki kympin rievut mitä jengi sinne tuo. :x

G kirjoitti...

ouhhh ihana asu !! <3